24 oktober, 2011

Träningsmaterial & återblick

Fick lite ny ork för tillverkning av träningsmaterial. Jag håller på med en bok som ska användas för att träna prepositionerna "på" och "under" samt konjunktionen "och". För att få ihop lite roliga illustrationer har jag bland annat fotograferat dockor under bordet och pappan under filten. Malin älskar våra hemmagjorda böcker så det är värt besväret! Jag lägger ut lite bilder när jag är klar.

I dagarna var det tre år sedan jag startade den här bloggen. Det var under ett upprop där det gällde att blogga om Downs syndrom varje dag i oktober "Get It Down, 31 for 21". Och sedan dess har jag bloggat på ... Inte varje dag och inte bara om Downs syndrom, men bloggen fyller en viktig funktion för mig. Och jag har allt några trogna återbesökare. Tack för det!

Här är en länk till ett av mina allra första inlägg: http://malinsmamma.blogspot.com/2008/10/get-it-down-31-for-21-dag-21.html

Inga kommentarer: