30 maj, 2012

Världen växer

Angående Malins prover som togs efter läkarbesöket. Det mesta såg bra ut även om sköldkörteln eventuellt börjat spöka. Men det var så liten förhöjning av värdet så läkaren vill att vi avvaktar ett nytt blodprov om 3-4 månader innan vi går vidare. Sedan ska vi ta ett urinprov igen för en extra koll efter infektion. Vad det gäller Malins trötthet får vi tro att den beror på alla omställningar på förskolan plus att hon är så mycket mer medveten om allting nu. Hon är i en utvecklingsfas då hennes värld växer enormt och det märker vi ibland då hon blir osäker och rädd i vissa situationer. Speciellt när det är mycket folk.

Sedan kan jag säga att hab:s hantering av provsvar och överlämningar är under all kritik. När jag uppbådar kraften ska jag skriva ett upprört brev till verksamhetschefen. Men jag kan inte dra hela historien här och nu, för då blir jag så upprörd att jag inte kan sova. Och det ska jag nu! Imorgon ska jag berätta om vårt livs sista sommarfest på förskolan.

Inga kommentarer: