01 mars, 2012

En dag på jobbet

Jag brukar undvika att skriva om jobb i min blogg. Men idag måste jag göra ett undantag. Vi hade invigning av vårt bioeldade kraftvärmeverk och Maria Wetterstrand var inbjuden för att tala om globala miljöfrågor. Jag har alltid beundrat henne. Jag tycker att hon känns påläst, vältalig och smart. Dessutom är hon småbarnsmamma. Och efter att ha träffat henne "i verkligheten" känns det som om min tidigare bild stämmer bra. Trevlig var hon också! Jag följer henne på Twitter och idag twittrade hon ut lite bilder på vår nya ångturbin ;-)

Och nu till något helt annat. Idag filmades Malins träningsstund på försklolan. Det var roligt att se! Hon jobbar så fint tillsammans med sin pedagog. Fantastiskt! Malin och jag kollade på filmen tillsammans och hon älskade att se sig själv "in action".

Inga kommentarer: