25 april, 2010

En späckad helg

Ännu en helg till ända. Maken har hållt sig relativt frisk så vi har kört på som vanligt. På lördagen var det mycket utomhusfix i trädgården. På kvällen var jag ute på sta´n (Göteborg) tillsammans med några kompisar. Det är något alldeles extra - och det kändes nästan som om jag var på rymmen ;) Vi åt gott på en tapasrestaurang och sedan blev det drinkar och spontandans på ett annat ställe. Väldigt trevligt!

Idag har jag mått som jag förtjänat - det vill säga alldeles förträffligt. Om man bortser från sömnbrist och huvudvärk. Malin och maken gick på barnkalas som tydligen var väldigt roligt. Nästan alla dagiskompisarna var där och mycket av kalaset hölls utomhus. På eftermiddagen var Malin med avslösaren på cirkus! Det var med skräckblandad förtjusning men på det hela taget lyckat. Under tiden gick jag, maken och storebror på skattjakt (geocaching) i ett naturreservat här i närheten. Det var fantastiskt vackert med ett hav av vitsippor och början till gröna skiftningar i träden.

Inga kommentarer: