01 oktober, 2009

Himmelriket för mamma

Idag har allting hänt. En viktig grej på jobbet, tandläkarbesök för storebror och handledning i Karlstadmodellen för Malins pedagoger. Och samtidigt har jag varit på SPA. Vad är det här för prioriteringar tänker ni? Jo, vi hade avdelningsdag på ett SPA- och konferensställe. Jag kunde inte välja bort detta, men övriga aktiviteter har gått bra utan min närvaro. Frågan är om jag inte gjorde mig allra bäst mellan de olika bassängerna, bastubaden, massageduscharna och ansiktsmaskerna. Mamma är sliten och denna tid för mig själv i Himmelriket (det hette så!) var precis vad jag behövde.

Nu ska jag packa väskan för att åka till hufvudstaden. Jag ska på nätverksträff hos Svenska Downföreningen. Ska bli spännande!

2 kommentarer:

Kerstin B sa...

Vilken dag!

Nora-kursen har vi nästlat oss in på via nätverk värmland, det är en minisommarksola.

Ha de gott!
Kerstin

Grodansmamma sa...

Avundsjuk!!! Längtar efter att bara åka till affären själv. Ska bli intressant att höra om Nätverksträffen med Down föreningen. Kram