20 oktober, 2009

Get It Down 31 for 21, dag 20

Malin har verkligen vuxit i bassängen, badet gick kanon idag! Hon hoppade frimodigt från bassängkanten och hängde med bra på alla övningar. Klar förbättring.

En klar försämring är däremot hennes bordsskick ... Jag trodde tiden då mat, muggar och bestick flög omkring var över. Men icke, nu kör vi igen. Den som studerade oss på sjukhusets café idag hade nog svårt att hålla sig för skratt. Yoghurten flög omkring och som pricken över i vältes kaffekoppen omkull. Jag kunde hålla mig för skratt.

Av en slump träffade vi en sköterska från barnmottagningen och nu har vi vaccinering mot "nya influensan" inbokad. I morgon! Jag får nästan lite panik, jag känner mig inte helt övertygad om detta vaccin. Vi pumpar i Malin allt som finns och storebror får hänga med på köpet nästan varje gång. Är det bra?! Men det finns inga svar att få ... Ingen kan säga hur sjuka barnen skulle bli om de fick influensan. Ingen.

Jag avslutar med lite humor ... Ica-Jerry, del 3

Inga kommentarer: