11 april, 2012

Aktivitetskväll

Jag stack till Friskis direkt efter jobbet och körde igenom mitt gympass. Kändes väldigt bra, även om det var trist att träna utan min träningspartner. Efteråt landade jag hemma med en tallrik spagetti & köttfärssås, för att sedan sticka iväg och hämta storebror hos en kompis. Vi skulle nämligen åka till Älvsåker och prova-på-orientering. Det var riktigt kul, tyckte i varje fall jag. Storebror var lite mer tveksam men det brukar han vara inför nya aktiviteter. Vi ska testa några gånger och se hur det utvecklar sig. Jag hör till dem som faktiskt gillade orienteringen i skolan och det hade varit roligt om storebror blev intresserad. Då kan vi ju träna samtidigt. Utomhus dessutom!

När vi var på orientering var Malin med avlösaren så hon hade roligt på sitt håll. Båda barnen somnade kvickt ikväll och nu ska jag snart göra detsamma!


Inga kommentarer: