02 juli, 2011

Sammanfattning och semester

Sammanfattning av senaste veckans händelser ...

* Börjat på nytt jobb.
* Varit på krogen med väninnan (god mat, mycket vin).
* Grillat lammkotletter.
* Packat för teckenläger.
* Hälsat på en igelkott. "Vår" igelkott.
* Sprungit 2 gånger!
* Ätit jordgubbar varje dag.
* Fått ett tråkigt besked som påverkar Malins situation (utvecklar senare).
* Hämtat/lämnat barn.
* Fått en ny VD på företaget.
* Flera vänner har sagt upp sig.
* Gått på semester.
* Firat att vårt hus fyller 8 år!

Jag tror att det blir ganska sporadiska uppdateringar här på bloggen under semestern. Det brukar inte bli så mycket datortid. Jag har liksom inte lust att gå in och sätta mig. Jag har dessutom inte lärt mig hur jag bloggar från min nya Android. Och även om jag skulle lära mig är tangenterna så små att det inte känns kul att skriva några längre texter. Men visst, jag skulle ju kunna skicka in bilder. Vi får se om jag får igång den processen ... Njut av sommardagarna!

Inga kommentarer: