20 mars, 2011

En härlig Downs syndrom-dag!

Jag är mycket nöjd och mycket trött efter dagen på Universeum. När jag såg 40 downie juniors med sina familjer sitta framför scenen och titta på teckensång kändes det verkligen SÅ värt allt jobb. Jag har träffat massa glada människor, jag har pratat med GP, jag har tagit betalt, jag har serverat frukt, jag har träffat min egen familj en liten stund. Det har gått i ett, men det har verkligen gått bra!

Totalt hade vi 219 besökare, om man räknar alla från bäbis och uppåt. Ungefär vad vi kalkylerat med, så en del avhopp i sista sekund täcktes upp av några oanmälda. Nu känner jag att jag ska vila från ideellt arbete ett tag. Men till nästa år har jag hämtat mig ;)

Storebror hade roligt tillsammans med min kompis B som hängde med som extra vuxen i vår familj. Han är så stor nu att han verkligen intresserar sig för allt som finns att se. Malin tycker fortfarande att det är mest kul att springa i gångarna.

Till sist ... Tack till er som hjälpte till!







Inga kommentarer: