15 juni, 2009

Snart semester

Sista arbetsveckan innan 6 veckors semester. Jag har aldrig haft så lång semester och aldrig heller så tidig. Det känns fint att min leverans av anpassad sajt gick bra i förra veckan. Även om jag har mycket att göra in i det sista så är mitt stora projekt i hamn. Och det är ett arbete jag är stolt över.

Idag hade jag ett möte med Malins pedagoger. Vi förberedde oss inför nästa veckas Sommarskola. Det känns verkligen bra att åka iväg på detta tillsammans. Eftersom en av oss föräldrar kommer att ägna tid åt storebror under kursveckan är det kanon att vara två personer extra som lär sig nya saker för Malins utveckling. Dessutom trevligt! Vi pratade även om hur vi ska hålla liv i träningen under semestern. Vi ska inte pressa oss till dagliga träningsstunder men ordkort, postlådor, böcker och Babblarna får åka med i husvagnen.

Idag somnade Malin med ett blått öga ... en olycka med Bobbycar på dagis.

Inga kommentarer: