08 juni, 2009

Charmtroll

Idag har vår dotter varit ett riktigt charmtroll! Vi tycker ju förstås att båda våra barn är väldigt charmiga varje dag ;), men idag var det faktiskt lite extra med Malin. Hon hade håret i två tofsar - bara det höjer charmfaktorn - och var på ett strålande humör efter dagis. Hon bubblade av nya tecken och härmade mig hela tiden. Vid middagen skottade hon in maten och tecknade snabbt "klar" för att få gå ner på golvet och köra sina bilar. När barnen badade blåste jag såpbubblor och efter ett tag ville även Malin pröva - och hon kunde! Det trodde jag inte ... återigen överraskar hon oss och vi ligger hopplöst efter ... Det härliga humöret hängde i hela vägen till sängen då vi fick en riktigt mysig läggning.

Nu ikväll har jag faktiskt varit ute och gått/lunkat/sprungit en hyfsad runda. Känner mig mycket nöjd med mig själv!

Inga kommentarer: