05 juni, 2014

Ännu en ny blogg

Nej, jag ska inte börja blogga här igen. I varje fall inte just nu. Men bloggen får ligga uppe eftersom det finns en hel del nyttigheter och erfarenheter kring Downs syndrom här. Ingen blir gladare än jag om en besökare hittar något som hjälper till i den egna vardagen.

Jag bloggar fortfarande om campingliv i husvagn på bloggen Campingfamiljen, http://campingfamiljen.blogspot.se, men jag har även startat upp ännu en ny blogg där jag fokuserar på böcker och skrivande.

I dagarna kommer jag ut med tre barnböcker i en serie som vänder sig till nybörjarläsare. Serien heter Tage på camping och de enskilda böckerna heter: Guldtian, Hoppborgen och Minigolftävlingen. I augusti kommer jag även ut med en lättläst ungdomsbok som heter Nyårsfesten. Om du är nyfiken på det här är du välkommen att följa mig på www.ekensten.se


Inga kommentarer: