29 april, 2011

Solig stressig skoldag

Jag har haft två ograverade pluggdagar ... och blir stressad av det! Jo, det är min stress över att inte hinna skriva något "eget" under pluggtiden som gör sig påmind. Dessutom går jag in i min sista månad av halvtidsarbete - hur ska jag hinna skriva något alls när jag jobbar fullt?!

Våren stressar också på sitt sätt eftersom jag bara vill vara ute. Dessutom ligger en massa träningsmaterial till Malin på hög och bara väntar på att bli tillverkat. Det här låter mer illa än det är ... men det brukar hjälpa att skriva av sig lite.

Förresten har jag bara laminering kvar på en prepositionsbok till Malin. Den har tagit tid, men jag är stolt över den! Nu återstår att se om lilla damen tycker att den är intressant ...

... och nu är den klar!

Inga kommentarer: