06 januari, 2011

Jullov i bilder

Nu har vi lite helg igen. En snöig sådan. Det har snöat i ett dygn och nu har vi 30-40 centimeter här. Tyvärr har jag hört något om regn ... hoppas inte! Det är lika bra att ha snön kvar när den väl har ramlat ner. Då får jag nya chanser till skidåkning på golfbanan!

Vi har tillbringat förmiddagen med att skotta och nu väntar tomtarna på att flytta ner i sina lådor. Jag känner mig faktiskt lite vemodig över att julen är slut. Det brukar jag inte göra. Men vi har haft ett ovanligt bra jullov, då alla varit friska och vi har kunnat göra det vi tänkt oss. Mycket pulkaåkning och mys! Idag är det 20 år sedan min fina mamma dog och jag tänker extra mycket på henne. Det bidrar säkert till dagens känsloläge.

Här kommer några bilder från vårt jullov. Från paketöppning till snöskottning via andmatning och födelsedagsfirande.


Japp, vi har tjock-tv!





























Inga kommentarer: