14 november, 2010

Barnkalas

Barnkalas för 4-åringen. Det blev en jätterolig stund för hela familjen. Det var 12 barn, inklusive Malin. Fantastiskt att alla kunde komma mitt i virustäta november. Vi hade lånat kyrkans förskola för kalasandet och det är verkligen bra att vara där. Gott om plats, massor med leksaker som tillhör alla och en lekhall med kuddar. Malin var lite snarstucken efter sin middagslur men hon tinade upp efter en stund. Hon fick ju öppna mängder av paket! Storebror var med mig före kalaset och hjälpte till att duka och sedan "jobbade" han i fiskdammen. Han är stor nu.

Det tar på krafterna det här ... nu ska jag snabbt sätta ihop Idagboken och sedan krypa till kojs! Framför mig ligger höstens mest späckade vecka. Jag är borta 5 kvällar av 7. Dessutom ska här hinnas med en revision på jobbet, ett BVC-besök med Malin, en studiedag på fritids och en massa pluggande!

Inga kommentarer: