27 augusti, 2010

Helgstart

Helg. Jag har bakat pizza i långa rader ... båda barnen gillar det nu så det är stående fredagsmys. Inte stående kanske, men rätt ofta. Annars rustar vi för att åka på bröllop imorgon, dvs förbereder barnen på barnvakteri, fixar snyggkläderna och rakar benen ;)

Nu har jag fått goda råd från många håll gällande glasögon till Malin så jag känner mig ganska tillfreds. Det gäller bara att få tid att åka och leta bågar. Jag kan tänka mig att tålamodet inte räcker till alltför många provningar. Vi ska även få tid att åka och handla skor till båda barnen ... Det blir en dyr månad!

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Hej! Här har jag nog aldrig vart inne förut,jag har med en ds-tjej född i januari 06. Hon har glasögon och dom har hon ganska bra,hon tar gärna av dom när hon inte har nått att göra tex:åker bil,ser på film... Men det går över förväntan:)/Jessica