09 juni, 2010

Tandläkarbesök & bibblan

Idag har Malin varit med pappa hos tandläkaren för ännu en uppföljning av gomplattan. Den här gången fick hon lugnande medel för att de skulle fungera att kontrollera gomplattans passform. Den sitter bra och det är bara att köra på. Men även som "halvsövd" demonstrerade Malin sitt missnöje.

Hon hämtade sig snabbt efter sin dåsighet och har varit med avlösaren några timmar på eftermiddagen. De var på biblioteket ... och det var jag också! Jag visste att de skulle dit så jag smög upp på andra våningen för att sätta mig och skriva. Men jag kunde kika lite på dem när de satt nedanför och åt mellanmål. Det är så spännande att studera henne när hon inte vet om det. Vad stor hon är! Jag hade i varjefall två sköna timmar på bibblan med en fika, några tidningar och min berättelse. Kvalitetstid för egen del.

Avslutningsvis kan jag nöjd och stolt berätta att storebror i detta nu ligger och över benspark i simbassängen. Och han gör det med glädje!

Inga kommentarer: