31 december, 2009

Bättre nyår nästa år

Malin har blivit sämre så vi har ställt in storebrors födelsedagskalas imorgon. Den här ledigheten har bara inneburit inställda roligheter och en massa inomhustid. Inte alls det jullov jag hade hoppats på för familjen. Men storebror är tapper han försöker att muntra upp en ledsen mamma, jag blir rörd in i märgen när jag ser hans mod. Vilken oerhört fin son. Han och jag var ute en sväng i dagens kyla. Vi gick till den frusna dammen och åkte på skorna. En mysig stund.

Jag håller tummarna för en piggare dag i morgon så att vi orkar fira storebror ordentligt, även om det blir utan kalas.

Vad det gäller nyårsafton så har vi ställt in den också - nu är jag bara rädd att alla fyrverkerier ska väcka barnen. Med förhoppning om ett friskare 2010!

1 kommentar:

Humlisen sa...

Håller tummarna för ett friskare 2010 för er då :) Gott nytt år!