02 augusti, 2009

Feber & jobbångest

Malin har haft feber i helgen. Det var nästan att vänta efter den gångna veckan. Många nya virus som samlas ... Hon var rätt ok nu ikväll, men får vara hemma från dagis imorgon. Alltså börjar jag jobbterminen med att vabba. Trots detta har jobbångesten smugit sig på. Semestern har varit så skön, det är såhär vi ska leva! Nära barnen, nära varandra, låta tiden lunka ...

Ja, ja ... jag har varit med förr. Om tre veckor är jag i full gång igen och har inte tid (eller lust!) att grubbla över vardagen. Jag ser fram emot en skön sensommar, hoppas på lite värme igen, ett Lisebergsbesök med kidsen, en kräftskiva med vännerna, ett par husvagnshelger i Varberg och Uddevalla.

Nu ska jag packa storebrors dagisväska - han ska gå imorgon och det känns spännande!

Inga kommentarer: