07 augusti, 2009

En grinsill

Vilket humör dottern har just nu. Jag har kollat om hon har feber igen för att hon är så grinig och gnällig. Nix, ingen feber. Vilket naturligtvis är skönt.

Vi var nere vid hamnen för att ta ett snabbt kvällsdopp efer middagen idag. Det blev väldigt hastigt för Malin var inte alls med på noterna - det var nog första gången jag kände så. Att jag hellre åker hem än utsätter mig själv och min omgivning för en grinsill. På hemvägen mötte vi avlösaren G och plötsligt var det som om solen gick ur moln och allt blev bra. Det är väl familjen som är för trist helt enkelt! Eller så är hon trött av värmen eller så är hon tagen av dagisstarten eller är det 3-årstrots eller ... ;).

I nästa vecka ska jag "proffsblogga". Jag ska blogga om min arbetsvecka på InternetWorlds logg-blogg. Det ska bli kul. Men eftersom det fortfarande är rätt lugnt på jobbet får jag nog brodera ut mina inlägg med mitt allmänna webbtyckande oxå. Vi får se ...

Inga kommentarer: