04 juni, 2009

Sommar- och höstplanering

Jag har bokat in oss på två campingar inför semestern. De första dagarna ska vi tillbringa på en camping lite norr om Halmstad. Sedan ska vi dra till djupaste Skåne, kring Höör och Hörby. Där verkar finnas massor med kul saker att göra och det är dags att lämna kusten och våga sig in i skogen. Vi bor ju på kusten hela året!

Jag och en annan mamma till ett barn med DS planerar ett antal "musikträffar" för våra familjer i höst. Vi har några praktiska punkter kvar att lösa innan vi kan gå ut med inbjudan. Men jag tror att det kommer att bli kul - Malin älskar att spela och sjunga så det är verkligen hennes grej!

Nu ikväll hade jag två trötta barn som somnade direkt. Hoppas lugnet håller i sig för mannen är och roar sig på Liseberg och nu är även jag trött ...

Inga kommentarer: