18 mars, 2009

Nyklippta

Ännu en fantastisk vårdag. Jag var föräldraledig med Malin idag. Vi åkte till en stor lekplats tillsammans med min bror och hans son (Malins kusin). Hade en jättehärlig stund. Malin ville helst av allt gräva i sandlådan och kusin E ville helst titta på de stora grävmaskinerna som fanns på ett bygge bredvid lekplatsen. Jag och brorsan var nöjda med att dricka kaffe och vända ansiktena mot solen. Men alla hade fått sitt innan vi åkte hem.

På eftermiddagen åkte vi till frisören för att klippa Malin. Håret växer som bara den och är nere i en "page" nu. När mannen kom hem så växlade vi barnansvar så jag fick åka till frisören och bli klippt själv. Ingen page dock ...

Kunden efter mig var en tjej runt 25 som hade Downs syndrom. Hon var så söt och fint klädd men verkade ganska blyg. Jag ville titta mera men inte stirra ... svårt det där.

1 kommentar:

mamma sandra sa...

Hej!

Jag hittade dej och familjen på "linnéa o agnes" mammas blogg.
Har också en dotter med ds, som är 1½ år snart!

Kul att läsa om Malin :)

Ha de bra /Sandra